Porządek obrad
1.
Informacja o przeglądzie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz ich zatwierdzeniu.
2.
Przegląd obiektów sortowych: boisk, sal gimnastycznych, hali widowiskowo-sportowej, boisk przyszkolnych. Przygotowania do funkcjonowania w obecnie istniejących ograniczeniach.
3.
Zmiany w regulaminie nagradzania sportowców oraz działaczy sportowych.
4.
Zapoznanie się z projektem regulaminu Społecznej Rady Sportu.
5.
Informacja na temat realizacji propozycji, które zostały zgłoszone podczas debaty dotyczącej oświaty w gminie.
6.
Przygotowanie do konkursów na dyrektorów jednostek oświatowych.
7.
Zakończenie roku szkolnego w szkołach oraz egzaminy w klasach VIII.
8.
Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie wakacji przez MOPS, MOSiR, NOK.
9.
Analiza realizacji budżetu za 2019 r. Absolutorium dla Burmistrza.
10.
Analiza materiałów na XXVI sesję Rady.
11.
Sprawy różne, wnioski, pisma.