« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie międzysesyjnym.

4. Informacja o realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywaniu problemów alkoholowych i innych uzależnień.

5. Informacja o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

6. Program współpracy z organizacjami pozarządowymi.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych, w tym o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

3) projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Nidzica oraz udzielenia bonifikaty od ustalonej ceny;

5) projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość;

6) projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Nidzica;

7) projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/415/2020 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Nidzica;

12) projekt uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za przyznane świadczenia z pomocy społecznej w formie posiłku, zasiłku celowego przeznaczonego na zakup posiłku lub produktów żywnościowych albo pomocy w formie rzeczowej dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028;

13) projekt uchwały w sprawie programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028;

14) projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do pomocy w formie posiłku, zasiłku celowego przeznaczonego na zakup posiłku lub produktów żywnościowych albo pomocy w formie rzeczowej dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028;

15) projekt uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Nidzica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024;

9. Zapoznanie z wynikami kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną.

10. Sprawy bieżące, informacje, oświadczenia.

« Powrót do strony głównej